Które filmy Davida uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP 5 wygląda w sposób następujący:
1. Podziemny krąg (1999) 9/10
2. Siedem (1995) 8/10
3. Gra (1997) 8/10
4. Obcy 3 (1992) 6/10
5. Zodiak 6/10
1. Siedem ! - jak dla mnie najlepszy thriller w histori kina
2. Podziemny kag 9/10
3. Gra 9/10
4. Zodiak 8/10
1Podziemny krąg 10/10
2Siedem 10/10
3 Ciekawy przypadek...8/10
4.Obcy3 5,5/10
5 Azyl 5/10
Gry niestety nie oglądałem ale muszę koniecznie zobaczyć
1. Podziemny krąg 9/10
2. Gra 9/10
3. Siedem 9/10
4. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 7/10
5. Zodiak 6/10
Nie widziałem Obcego 3.
1. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona (10/10)
2. Podziemny krąg (9/10)
3. Zodiak (9/10)
Muszę zobaczyć jeszcze Grę i Siedem bo widze że wielu uważa te filmy za niezłe ;D
Mały edit:
1. Fight Club (pierwszy raz oglądałem jak miałem 14 lat, mój stosunek minimalnie się zmienił :D) 10/10
2. Siedem (najlepszy Thriller kryminalny jaki widziałem) 10/10
3. Ciekawy przypadek Benajmina Buttona (lekkie odejście od mrocznego klimatu obecnego we wszystkich jego filmach, Fincher pokazuje że potrafi kręcić wszystko :P) 9/10
4. Gra 9/10 (jeden z najbardziej zaskakujących filmów reżysera)
5. Zodiak 9/10, Obcy 3 9/10 (najlepsza część quadrologii o obcym)
1. Podziemny krąg
2. Siedem
3. Gra
4. Obcy 3
5. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
6. Zodiak
7. Azyl
Oglądałem tylko 5 jego filmów...
1. Obcy 3 - 9/10 - Bo uwielbiam SF.
2. Podziemny krąg - 9/10
3. Azyl - 8/10
4. Siedem - 7/10 - Jakoś nie widzę w tym filmie nic genialnego.
5. Gra - 6/10
akurat widzialem 5
1. dziewczyna z tatuazem
2. fight club
3. siedem
4. ciekawy przypadek beamina buttona
5. thesocial network
1.Siedem 8/10
2.Podziemny krąg 8/10
3.Gra 7/10
4.Zodiak 7/10
5.Azyl 6/10
6.Obcy 3 6/10
7.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 6/10
Pan Fincher nie ma jeszcze tak bogatej filmografii aby wybranie top5 było czymś nadzwyczajnie trudnym. Sam nie wiem ile jego filmów oglądałem, ale po kolei:
*Obcy 3 - klimatyczna, baardzo klimatyczna "trójka" Obcego. Fincher wywiązał się z zadania na ocenę bardzo dobrą :)
*Siedem - To jest to :)
*Gra - Jak dla mnie rewelka, po pierwszym razie wbiło w fotel. Taką grę to ja rozumiem.
*Podziemny Krąg - dobrze, ale bez rewelacji jak w przypadku Seven.
*Azyl - słabszy od poprzedników, ale bez ambicji na wielkie kino, sprawny dreszczowiec, który ogląda sie bardzo dobrze. No i jest Top 5 :)
Czy Zodiak i Przypadek Buttona wypchnie kogoś z tej piątki? Możliwe..
Guys! Nie ma żadnego TOP5 tylko TOP1. W tyn rankingu bezdyskusyjnie i bezkonkurencyjnie wygrywa FIGHT CLUB.
1.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
2.Siedem
3.Gra
4.Podziemny krąg
5.Azyl
6.Zodiak
Social Network nie widzialem jeszcze
1. "Siedem" 5/5
2. "Podziemny krąg" 4/5
3. "Gra" ok. 3/5
4. "Obcy 3" (widziałem jedynie wersję zwyczajną) 2 lub 3/5
5. "Zodiak" 2/5
5. "Azyl" 2/5
Ta szóstka to na razie wszystkie jego filmy, jakie było mi dane obejrzeć.
1. Siedem 9/10
2. Gra 9/10
3. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 8/10
4. Podziemny Krąg 8/10
5. Azyl 7/10
1. Fight Club (10/10)
2. Se7en (9/10)
3. Corious Case of Benjamin Button (8/10)
4. Alien 3 (8/10)
5. Zodiac (7/10)
I jak na razie tyle widziałem, na razie Fincher jest bez pudła u mnie.
1. Siedem 10/10
2. Podziemny krąg 10/10
3. Zodiak 9/10
4. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 7/10
5. Gra 7/10
6. Azyl 6/10
7. Obcy 3 5/10
Fight Club 10/10
Alien 3 9/10
The Curious Case of Benjamin Button 8/10
Se7en 7/10
The Game i Panic Room jeszcze nie widziałem.
1. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
2. Gra
3. Siedem
4. Azyl
5. Podziemny Krąg
Oto moje Top5.
1. Seven
2. Fight Club
3. The Game
4. Zodiac
5. The Curious Case of Benjamin Button
6. Alien³
7. Panic Room
1. Podziemny krąg - 10/10
2. Gra - 10/10
3. Siedem - 9/10
4. Zodiak - 9/10
5. Obcy 3 - 8/10
6. Azyl - 6/10
1. Siedem - 10/10
2. Fight Club - 9/10
3. Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona - 9/10
4. Gra - 8/10
5. Obcy 3 - 8/10
6. Zodiak - 8/10
7. Azyl - 8/10
1. Gra 8/10
2. Ciekawy przypadek 8/10
3. Siedem 8/10
4. Azyl 8/10
5. Zodiak 6/10
6. Podziemny Krąg 5/10
Oczywiście Fincher to mój ulubiony reżyser.
1. Fight Club 10/10
2. Gra 9+/10
3. Siedem 9+/10
4. Zodiak 9+/10
5. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 9/10
6. Azyl 8+/10
7. Obcy 3 8/10
Niecierpliwie czekam na jego kolejne filmy
1. Fight Club 10/10 (najlepszy film jaki w życiu widziałam)
2.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 9/10
3. Azyl 8/10
4. Gra 8/10
5. Zodiak 7/10
1 "GRA" - 10/10 - doskonały
2 "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona" - 9/10
3 "OBCY 3" - 8/10
4 "Fight Club" - 8/10
5 "SIEDEM" - 7/10
5 "Azyl" - 7/10
6 "ZODIAK" - 6/10 - zawód, intelektualne zamieszanie
no i
"FREEDOM" George'a Michaela - 10/10 (i Linda Evangelista!)
wiele nie widzialam, ale poki co
1. Fight Club
2. The social network (jestem chyba pierwsza, która o tym wspomina ^^)
3. Siedem
4. Ciekawy przypadek...
1. Siedem
2. Podziemny krąg
3. The Social Network
4. Gra
5. Azyl
6. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
7. Zodiak
8. Obcy 3
Aktualizacja:
1. Social Network - 9/10
2. Podziemny krąg - 8+/10
3. Siedem - 8/10
4. Gra - 8/10
5. Zodiak - 7+/10
6. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 7/10
7. Obcy 3 - 6/10
8. Azyl - 4/10
1. Se7en 10/10
2. Zodiac 10/10
3. Curious Case of Benjamin Button 8/10
4. Game 7/10
5. Alien³ 7/10
6. Panic Room 7/10
7. Fight Club 5/10
Update:
1. Siedem - 10/10
2. Fight Club - 9/10
3. The Social Network - 9/10
4. Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona - 9/10
5. Gra - 8/10
6. Obcy 3 - 8/10
7. Zodiak - 8/10
8. Azyl - 8/10
A wiec wszystkie filmy Finchera obejrzane:
1. Podziemny krąg 9/10
2. Siedem 9/10
3. Social Network 8/10
4. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 8/10
5. Gra 7/10
6. Zodiak 7/10
7. Obcy 3 7/10
8. Azyl 5/10
Już tu się kiedyś wypowiadałem, ale od tamtej pory trochę się zmieniło ;). Więc na dzień dzisiejszy:
1.Siedem 10/10
2.Podziemny Krąg 9/10
3.Zodiak 9/10
4.The Social Network 9/10
5.Gra 9/10
6.Azyl 8/10
7.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 5/10
Obcego 3 wciąż nie widziałem, ale w końcu muszę to nadrobić! ;)